Forum för kull H17 för frågor som rör kull H17

Picture of Erik Elfgren
Exjobbsmässa 8/10 kl 15
by Erik Elfgren - Monday, 23 September 2019, 8:55 AM

Hej!

Under samlingsveckan i Skellefteå vecka 41, den 8/10 kl 15-19 kommer vi att ordna en exjobbsmässa, lokal: Roten, Skellefteå (A-huset, längst från älven, en trappa ner).

* Universitetet inleder med ett föredrag om vad vi förväntar oss av studenten och av företag under ett examensarbete.

* Företag (som vill) håller egna korta 3-5 minuters pitchar

* Företagen möter studenterna vid sina bord/rollups för diskussioner

Välkomna!

Erik Elfgren

lokal: Roten, Skellefteå (A-huset, längst från älven, en trappa ner).

Picture of Viktor Holmberg
Re: Exjobbsmässa 8/10 kl 15
by Viktor Holmberg - Monday, 4 November 2019, 11:47 AM

Hej! Eftersom det inte blev något av detta undrar jag, och säkert resten av klassen om det kommer bli något motsvarande under samlingsveckan i Umeå v.49 istället? Som det är nu så har vi fått absolut noll information av vad som förväntas under exjobbet, och det känns svårt att kontakta ett företag när man inte har någon aning om något annat än när exjobbet ska ske.

Mvh Viktor Holmberg

Picture of Viktor Holmberg
by Viktor Holmberg - Monday, 4 November 2019, 12:53 PM

Hörde nu att det skulle bli i Umeå, så då är jag nöjd! 

Picture of Björne A Lindberg
by Björne A Lindberg - Monday, 4 November 2019, 1:13 PM

Hej!

Ursäkta att vi inte informerat om detta!!

Det blev ganska sent bestämt och då man sitter mitt i det hela så blir man lätt hemmablind och glömmer självklarheter såsom tex att informera...

Ja. Det blir exjobbsmässa i Umeå onsd 4/12 med start vid 15-tiden, efter att ordinarie samlingsveckas aktiviteter är slut.

Mer information med exakta tider och besökande företag kommer inom ett par veckor, då alla detaljer fallit på plats. -Men boka tills vidare in det datumet och den tiden.

Hälsn

/Björne

Picture of Elin Karlsson
by Elin Karlsson - Tuesday, 5 November 2019, 10:32 AM

Hej, jag ska bara läsa elmaskinkursen och kommer åka hem vid 16.30 då jag annars måste stanna en natt till vilket jag inte har tid med. Så jag undrar om denna mässa kan läggas lite tidigare så man hinner vara med längre. Jag vet ju inte hur det är planerat för de andra med datakom men tänker ifall det är möjligt så hade det varit toppen! :) mvh Elin