Forum för kull H17 för frågor som rör kull H17

Picture of Joakim Ask
När är nästa träff egentligen?
by Joakim Ask - Thursday, 23 May 2019, 10:27 PM

Hej.

Jag undrar vilka datum som gäller för nästa träff. I listan för samlingsveckorna jag ser att det för kull H18 står en vecka för dem nästa år medan för oss står bara

V ? Ske-å, Elanläggning, elsäkerhet, W0011T

Jag skulle behöva veta det snarast eftersom jag under de närmsta dagarna ska boka flyg dit från annan kontinent. I mina anteckningar har jag skrivit V 40, 1/10-4/10 4 dagar. Jag tror dock att jag baserat det utifrån tidigare år eller kan jag ha sett det någon annanstans? Hur som helst, jag skulle behöva veta detta ganska omgående.

Joakim

Picture of Fredrik Edberg
Re: När är nästa träff egentligen?
by Fredrik Edberg - Friday, 24 May 2019, 3:42 PM

Ja, jag är intresserad av detta också, samt vilka dagar som gäller för Elmaskiner 2 under V 49 Umeå, 3/12-8/12, Elmask2 / Datakom. Jag kommer inte läsa Datakommunikationskursen.

Behöver söka ledigt från jobbet för att kunna delta på detta nu redan innan sommaren.

Picture of Björne A Lindberg
Re: När är nästa träff egentligen?
by Björne A Lindberg - Monday, 27 May 2019, 9:19 AM

www.elkraft.nu uppdaterad med de kurser jag har makt över, dvs mätteknik, elmaskiner 2 och datakom.

Observera att samlingen för elmaskiner 2 startar den 2/12 och att denna vecka gäller ju bägge kurserna elmaskiner 2 och datakom. Hör med kursansvarig, per.hallberg@umu.se,  för mer detaljerat schema ifall du bara ska läsa elmaskiner 2. Skulle dock tro att elmaskiner 2 kör månd till onsd och datakom torsd-fredag.

/Björne