Forum för kull H16 för frågor som rör kull H16

Picture of Sofia Elvelind
Samlingsveckan i Sundsvall
by Sofia Elvelind - Thursday, 4 May 2017, 1:36 PM

Hej,

Kommer det att komma upp mer info om samlingsveckan i Sundsvall på denna sida? (Schema, var vi ska bo etc.)

Mvh,
Sofia

Picture of Kent Bertilsson
Svar: Samlingsveckan i Sundsvall
by Kent Bertilsson - Friday, 5 May 2017, 12:44 PM

Ni kommer att bo på Sundsvall City Hostel, samma som vid Ellära 1. Ni börjar kl 08.15 (S111) på måndag och avslutas kl 15.00 på tisdag. 

Picture of Mark Welbourn
by Mark Welbourn - Friday, 5 May 2017, 2:28 PM

Hej Kent.. i ditt inlägg från 20/2 du skrev "vi kommer att starta 10.00 på måndag och sluta 15.00 på tisdag". De kanske är elever som räknar med att komma till kl10 fortfarande.... ? Vi skulle även få ett mer detaljerat schema lite närmare. Finns det publicerade nånstans? Det hade varit bra, till exempel, att veta när man ska presentera projektet

Picture of Thomas Edström
by Thomas Edström - Friday, 5 May 2017, 3:01 PM

En hel del oklarheter kring anmälan o gruppindelning kan tilläggas. Det står inte någon stans, men som jag förstått det så ska vi anmäla oss direkt till en annan persson också för att bli indelade i grupper. Sådan information måste gå ut till samtliga !

Picture of Kent Bertilsson
by Kent Bertilsson - Friday, 5 May 2017, 3:29 PM

Tack för att du påpekar detta. Vart själv förvånad när jag hörde att det var bokat från kl 08.15. De som inte har möjlighet att inte komma kl 8 gör som så att ni helt sonika skyller på mig och den information jag skickat ut tidigare. Jag förstår ända att de valt att nyttja hela dagarna så att det går att hinna med. För gruppindelning och tider hänvisar jag till Kurshemsidan och Stefan samt Nazhar som har hand om dessa bitar. Jag ser till att ni efterfrågar detta.