Forum för kull H16 för frågor som rör kull H16

Picture of Mark Welbourn
To whom it may concern...
by Mark Welbourn - Thursday, 27 October 2016, 12:41 AM

Jag letar och letar efter information om våra nästa två kurser Mekanik & Elkraftteknik  och Ellära 1. Jag såg att man kunde registera för Ellära från och med idag.. men jag hittar inte startdatumet, kontaktuppgifter till lärarna, datum till prov och inlämningsuppgifter, etc. Vi är många som går Elkraft kursen som har barn, jobb och har mycket att pyssla ihop. Det känns toktigt att avsluta två kurser och inte äns veta när dem nästa två börjar. Eller kanske det står nånstans och jag har bara missat det?

Picture of Lena Hasselgren
Svar: To whom it may concern...
by Lena Hasselgren - Thursday, 27 October 2016, 8:03 AM

Jag letar med... det är viktigt att få veta när saker börjar, speciellt schema för labbdagarna vore bra då jag behöver kolla resa, min mans arbetstider, barnens skoltider mm så snart som möjligt..
Eller är det alltid så här vid kursbyten?

:)

Picture of Anders Larsson
Re: To whom it may concern...
by Anders Larsson - Thursday, 27 October 2016, 11:00 AM

Ang. Mekanik och elkraftteknik så startar läsperiod 2 den 31 oktober, bifogar läsårindelningen för LTU (Notera att den gäller LTU och kan skilja något mellan universiteten). Kursansvariga hittar ni i kursplanen för respektive kurs. Mojgan Vaziri (mojgan.vaziri@ltu.se) som är kursansvarig har lagt upp ett Canvasrum där ni alla bör vara inlagda redan. Kursregistering på LTU's kurs gör under första kursveckan, dvs senast fredag nästa vecka under "Mitt LTU"

Mvh

Anders

Picture of Mark Welbourn
Svar: Re: To whom it may concern...
by Mark Welbourn - Thursday, 27 October 2016, 1:35 PM

Tack Anders