Gemenskapsforum där vi fritt diskuterar vad vi vill

Picture of Ylva Silfverberg
laborationsutrustning
by Ylva Silfverberg - Tuesday, 15 September 2015, 10:02 AM

Exakt vad ingår i laborationsutrustningen? 

Jag vet inte när jag hemma nästa gång så jag kan få svårt att hämta ut det, och tänkte kolla om jag har tillgång till allt. Finns det möjlighet att beställa utrustningen senare under studierna, exempelvis nästa år?

Picture of Kent Bertilsson
Svar: laborationsutrustning
by Kent Bertilsson - Tuesday, 15 September 2015, 4:02 PM

Du kan beställa utrustningen nästa år också. Du behöver den dock inom både ellära 1, ellära 2 samt analog elektronik. Om du kommer till samlingsveckan i Sundsvall, V47 kan du kvittera ut ett paket där också.

Paketet innehåller bl.a. Nätaggregat, Oscilloskop, Signalgenerator, Multimeter, kopplingsplatta, sladdar och en del komponenter.

by Evren Sonny Sütcü - Tuesday, 15 September 2015, 5:01 PM

Hej! 

Det verkar som om det är problem med formuläret för anmälan v47 på hemsidan. Jag skriver mitt namn men kan inte skriva efternamnet och personnumret går inte mer än fem siffror. 

mvh

by Kent Bertilsson - Wednesday, 16 September 2015, 8:56 AM

Det ska nu vara åtgärdat så försök igen...

Picture of Ylva Silfverberg
by Ylva Silfverberg - Tuesday, 15 September 2015, 5:38 PM

Kan man få det skickat till en annan adress och mottagare än en själv?

by Kent Bertilsson - Wednesday, 16 September 2015, 9:00 AM

Det är möjligt att få paketet skickat till en annan person. För att jag ska kunna bocka av er i listan att ni är studenter på programmet får ni göra följande.

1. Fyll i namn och adress och nr för SMS avisering till mottagaren...

2. Fyll i ert eget personnummer 

3. Skicka ett mail till mig (Kent.Bertilsson(at)miun.se) att ni beställt ett paket till annat namn med både ert eget och mottagarens uppgifter